Staging ::: VER CORREOS

Foro de Quedadas > Tasta Porrera 2011

La Fastuska???? Me cagundena!! I mira que paso i paso de vegades els Dissabtes

<< Volver al mensaje 'La Fastuska???? Me cagundena!! I mira que paso i paso de vegades els Dissabtes'

All I Oli
en respuesta a CarmeSalo

Re: Tasta Porrera 2011Qu

Ver mensaje de CarmeSalo

La Fastuska???? Me cagundena!! I mira que paso i paso de vegades els Dissabtes i Diumenges per allá...Aixó sí, está una mica amagat, eh?:)

Doncs ja sé on et puc trobar, jejeje...

La Fira no em va pareixer gaire malament, tot hi que aquell weeekend, mira que hi havia coses i coses per fer, veure i tastar...
Hi havíen amics de Osca amb celler i després em va agradar coneixer a Anne Cannan, la filla de Chistopher Cannan (Clos Figueras), que camina pel seu comte i a tret un interessant vi negre. A més a més, el celler Castell d'Encús, els dels famosos Thalarn, Ekam, Quest...interessant celler lleidatá, també.

I més coses, i més coses...
A veure si em passo un día (o una tarda millor) per la tenda, si hi ets per allá. I si feu tastos, millor.

Be wine, my friend. Be wine...

<< Volver al mensaje 'La Fastuska???? Me cagundena!! I mira que paso i paso de vegades els Dissabtes'

Cookies en verema.com

Utilizamos cookies propias y de terceros con finalidades analíticas y para mostrarte publicidad relacionada con tus preferencias a partir de tus hábitos de navegación y tu perfil. Puedes configurar o rechazar las cookies haciendo click en “Personalizar”. También puedes aceptar todas las cookies pulsando el botón “Aceptar”. Para más información puedes visitar nuestra Ver política de cookies.

Personalizar
Rechazar todas
Aceptar